Var det no slik det var, Jon Askeland?
I eit lesarinnlegg i Hordaland folkeblad 7. mai kunne Jon Askeland fortelja om Sp sin innsats i samband med rassikring av utsette vegar i det nye fylket vårt.
Dette fekk meg til å stussa.
Nasjonal rassikringsgruppe er sett saman av medlemmar frå ni fylke og er leia av Åshild Kjelsnes (Ap) frå Sogn og Fjordane.
Bente Bondhus (Sp) er Hordaland sin representant i gruppa.
Gruppa la fram ei tilråding under Nasjonal rassikringskonferanse 19. februar.
Denne har vore lagt til grunn og fått støtte i fleire parti. I Vestland Ap fekk tilrådinga full støtte i stiftingsmøtet.
Tilrådinga vart òg send inn til landsmøtet i Ap. Der heldt eg innlegg om rassikring og henta eksempel frå Linn Kvandal som i 2017 køyrde inn i ras ved Lausasteintunnelen få kilometer sør for Odda.
I landsmøtet fekk me gjennomslag for å følgja opp tilrådinga frå rassikringsgruppa.
Når det gjeld fylkeskommunen sitt historiske vedtak om å prioritera rassikring fyrst, så var det eit breitt fleirtal som sikra prioriteringa. Når det gjaldt utforminga av forslaget, var det Ap sin gruppeleiar Roald Kvamme som førte det i pennen.
Her har må ein sjå på det som ein lagsiger, ikkje gje inntrykk, slik eg oppfattar innlegget til Jon Askeland, som ein Sp-siger.
Rassikring er så viktig at her er det eit breitt fellesskap som vinn fram.
Lokalt har oddaordførar og ordførarkandidat i Ullensvang kommune, Roald Aga Haug, vore den som har markert seg tydelegast i spørsmålet.
Oddaordføraren fekk under Nasjonal rassikringskonferanse nettopp skildra for deltakarane kva utfordringar ein har med dagens vegar i Hardanger.
Viktige næringslivsaktørar har allereie engasjert seg, og fleire vil melda seg, trur eg.
Rassikring er også næringsutvikling, rasvegane hindrar utvikling mellom anna i Ullensvang kommune frå 2020. På alle vegar inn til kommunesenteret Odda har ras høg risikofaktor, og i dag vert det ikkje løyvt dei nødvendige midlane.
Jon Askeland sitt lesarinnlegg står òg i kontrast til kva synspunkt han gav i Fjordvegen sin årskonferanse 3. april i år på Ullensvang Hotel. Der ville ikkje Askeland lova noko. Det var med på å få meg til å undrast over lesarinnlegget.
Artikkelen held fram under annonsen.
Det må jobbast med innspel til Nasjonal transportplan frå alle partia og frå ei breidde i næringslivet. Framover kan ein ikkje ta nokon siger på førehand.
La oss jobba i fellesskap med mål om at nettopp rassikring vert prioritert når Stortinget vedtek ny Nasjonal transportplan.
Olav-Magnus Hammer
Listekandidat Ullensvang Ap
Fylkestingskandidat Arbeidarpartiet.