Messa vart arrangert fyrste gong i fjor, fortel ein av initiativtakarane, Kristin Børven Mikkelsen. Ho seier vona er å halda fram med arrangementet også til neste år, vel å merka dersom det tidlegare banklokalet i Tunet framleis står til disposisjon også då. Mikkelsen seier ho og mellom andre Oriflame-seljar Liv Johanne Mo Romarheim og Tupperware-seljar Sølvi Gundersen kom i snakk om å få til ein felles utsalsstad før jul. Huseigaren var ikkje vanskeleg å be, korkje i fjor eller i år, fortel ho. Saman trekkjer dei fleire, og gjengen av seljarar har det i tillegg sosialt når dei er fleire saman, slår dei fast. Seljarane betalar ein mindre sum for å dekkja husleiga og annonsering. Mikkelsen seier starten av veka var litt trå med tanke på kundegrunnlaget, men at det har teke seg opp mot slutten av veka. Det er vanleg i Tunet, fortel Mikkelsen, som meiner det er gledeleg at eit elles livlaust lokale vert fylt med innhald ei stund.
Litt lenger og tidlegare
Messa opna fredag 18. november og vert altså avslutta laurdag. Ho varar dermed noko lenger enn i fjor, då ho vara berre frå måndag til laurdag. Den gongen vart ho skipa til i desember. Ho finn såleis stad noko tidlegare i år. På det meste har inntil ti seljarar, alle kvinner, bydd fram varene sine på messa. Den einaste mannlege seljaren, ein belgiar, er venta å dukka opp med rekvedprodukt laurdag. Variasjonen i produkta er stor, frå dei fabrikkproduserte Tupperware- og Oriflame-produkta til heimelaga varer som jule- og gravkransar, strikkeprodukt, diverse redesignprodukt, konfekt, lys og pyntegjenstandar.